lørdag den 30. marts 2019

One day more...

Jeg har nogle gange brug for at huske på, at i morgen ikke kun bringer mere tomhed og depression. I morgen har al mulighed for at bringe glæde og spænding. Så jeg skrev en liste over nogle ting, jeg skal opleve. Nogle af tingene har jeg allerede været så heldig at opleve inden og efter, jeg skrev listen. 
Da jeg skrev listen var jeg meget opmærksom på, at min glæde ikke skal være afhængig af andre. Så det er bevist, at der hverken står "bliv gift" eller "få børn" på listen, selvom det er ønsker, jeg har.

De punkter, der står i kursiv, har jeg allerede haft glæden af at opleve, men de fortjener at blive gentaget. 

Fall out boy koncert (igen)
Nickelback koncert (igen)
Besøge USA
L.A./ Hollywood
New York
Las Vegas
Avengers 4
Marvel museum.
Panic a! the Disco koncert.
Verdens omrejse
Få en tatovering
Tag på spontan rejse
Bestig et bjerg
Møde en avenger.
Comic con!
Besøg Fridas restaurant i Palermo
Se koralrev
Få en pelset ven.
Weekend i Disneyland
Lære keramik
Blive budt op til dans
Afholde min ceremoni.
Besøge pepsi-fabrik.
Spise boller i karry, imens jeg ser en smuk solnedgang.
Bliv udgivet
Blive filmproducent
Design mit eget våbenskjold.
Blive anerkendt og husket for noget.
Købe en Tesla
Læse alle bøger, jeg har.
Have mulighed for at gøre forskel.
Have en dag, der kun handler om mig.

Design og byg eget hus.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar