tirsdag den 5. juni 2018

Ingen lommer? - Det er en ommer!

Lommer…. Can’t live without them – can’t live with… oh wait!

Afhængigt af dit køn og din omgang med kvindetøj så ved du måske, at kvinders tøj ikke altid har lommer. Nogle bukser har miniaturelommer, som du lige akkurat kan klemme to fingre i, men som ikke kan indeholde andet end fnuller.

Så er der de falske lommer… puuuuha. Det burde være ulovligt! Bukserne er designet, så det ser ud som om, de har lommer. MEN DET HAR DE IKKE!

Nogle bukser har også lommer… som er syet sammen, så du ikke kan komme i dem. Hvis du vil benytte din lomme, så skal du selv sprætte den op. Dette gør man fra designerens side, så at tøjet skal sidde pænere på, når du prøver det i butikken. Men har I mænd derude nogensinde sprætter jeres lommer op? I så fald vil jeg vældig gerne høre om det!

Jeg syer af og til mit eget tøj. I foråret syede jeg et pleaded skirt i 50’er stil. Opskriften, jeg brugte, havde ikke lommer, så jeg måtte finde ud af, hvordan jeg kunne sy lommer i min nederdel. Det var ikke specielt svært, og jeg må sige at resultatet er meget tilfredsstillende!
Jeg elsker store lommer!


For min telefon er ikke mindre end en mands telefon. Min pung er ikke mindre end en mands pung. Mine nøgler er ikke mindre end en mands nøgler. Jeg har akkurat de samme ting med mig som en mand har. Hvorfor har mine bukser så ingen lommer?

Min lækre nederdel med GIGA lommer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar