lørdag den 3. november 2018

Kortvarig glæde

Dette indlæg er en kort opdatering på, hvad der foregår i disse dage.

Tirsdag den 30. oktober blev jeg udskrevet. Til trods for, at mine forældre og jeg selv havde udtryk bekymring for, hvorvidt jeg var stabil nok til at blive sendt hjem, skete det alligevel.

For at gøre en lang historie kort, så tog jeg hjem tirsdag. Onsdag havde jeg en aftale med en god veninde og en kop varm kakao. Og torsdag skulle jeg til opstart i ambulant behandling i depressionsafdelingen.

Jeg havde ikke talt med min nye psykolog mere end en halv time, før hun begyndte at snakke om, at vi skulle genoverveje indlæggelse. På det tidspunkt var det knapt 35 timer, siden jeg forlod Q1, og nu var jeg altså på vej ind igen. Der blev ringet efter en læge, som skulle tage den endelige beslutning. Overlægen kom, og det endte med ordene: "Jeg ringer lige til Q1 og hører, om de har en ledig stue." og så vidste jeg godt, hvad der skulle ske.

Så nu er jeg atter indlagt. Det er formegentlig kun en uge, og så kan jeg komme hjem og være lidt for mig selv efterfølgende.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar